In juni vond een brand plaats in een bedrijfspand in de Waarderpolder, gesignaleerd door de collectieve surveillance. Onlangs is de brand geëvalueerd door hulpdiensten, de collectieve beveiliging en de parkmanagers. Politie en brandweer geven aan dat het belangrijk is dat zij één aanspreekpunt hebben per bedrijf.
Bij calamiteiten kunnen hulpdiensten gebruik maken van informatie die zij van Parkmanagement ontvangen. Voor een snelle opvolging bij calamiteiten, is het dus belangrijk dat de juiste gegevens van de contactpersonen van de bedrijven bekend zijn bij Parkmanagement.
Wij vragen je om bij interne veranderingen ons te updaten en nieuwe contactgegevens door te geven aan Parkmanagement. Dat kan via Emily de Bree. Er wordt vertrouwelijk omgegaan met de gegevens. Deze worden enkel gebruikt in geval van calamiteiten.
Tot slot delen wij de oproep vanuit politie en brandweer om alleen naar de calamiteit te komen als de hulpdiensten daar om verzoeken. Dit om onnodige afleiding of oponthoud te voorkomen en voor vrije werkruimte voor de brandweer te zorgen.