De nieuwe looks van de Waarderpolder zijn in onze eigen regio al een groot succes. Begin deze maand was het tijd om ze ook internationaal uit te testen! Een zakelijke citytrip naar Stockholm, georganiseerd door Amsterdam Marketing, gaf wethouder Joyce Langenacker en collega Jorien Kaper, afdelingshoofd economie en cultuur bij de gemeente Haarlem, de gelegenheid de Waarderpolder te promoten. Niet alleen leverde dit nieuwe internationale contacten op, ook reisden verschillende in Amsterdam gevestigde bedrijven, culturele instellingen en bestuurders uit de regio mee.
Een reis met resultaat
Het is de eerste buitenlandse reis waar de Waarderpolder is gepresenteerd in de nieuwe huisstijl met de vernieuwde en versterkte marketing strategie. De Waarderpolder is vernieuwd om de bekendheid van het businesspark zowel landelijk als internationaal te vergroten. Dit moet de economie ten goede komen, door nieuwe bedrijven aan te trekken maar ook door het ontstaan van meer handelsmogelijkheden. Joyce Langenacker heeft de Waarderpolder succesvol vertegenwoordigd waardoor het Waarderpolder Haarlem Business Park een stevige indruk achter heeft gelaten. Dankzij de inzet van beide vertegenwoordigers zijn er veel nieuwe concrete afspraken gemaakt die het businesspark ten goede komen.